A Funzione di Pendenti Medica

A Funzione di Pendenti Medica

Per i pendenti medichi, ci sò diversi tipi, cum'è pendenti verticali, pendenti endoscòpichi, pendenti chirurgici, pendenti ICU è pendenti anestesia.Differenti pendenti ponu esse usatu per diversi scopi.

DSC00377

Sicondu a funzione di u produttu, pò ancu esse divisu in pendente medicale fissu, pendente medicale elevatore elettricu è rotante, pendente medico cantilever unicu, pendente medicale cantilever doppiu, è pendente medicale funziunale.

微信图片_20211026142531

In quantu à a diffarenza trà i pendenti medichi, i ponti di sospensione è e culonni di sospensione in sala operatoria, in fattu, ùn sò micca chjaramente distinti clinicamente.Parechje volte sò chjamati cullettivamente cum'è pendenti di sospensione.

吊塔1

A sala operatoria è l'ICU consideranu u ponte pendente cum'è un equipamentu medicale cù fornitura di gas è elettricità è carica di l'equipaggiu.

Pò ghjucà un certu rolu in a gestione di u numeru di linea, è pò ancu migliurà l'efficienza di a pulizia di u flussu laminar.Un bonu usu di torri di sospensione è ponti di sospensione pò creà un spaziu di travagliu più pulitu è ​​d'alta utilizazione per u staffu medico, migliurà cusì a cunvenzione di u travagliu di u staffu medico.

Di sicuru, u pendente pò avè diversi disinni d'apparenza è funzioni sicondu i diversi dipartimenti utilizati per risponde à i bisogni di ogni dipartimentu per scopi cunnessi, migliurà a cunvenzione di l'usu di u dipartimentu, è permettenu à u staffu medico di dedicà più energia à u dipartimentu. funziunamentu è migliurà l'efficienza di u funziunamentu.


Tempu di post: 30-novembre-2021