I cumpunenti è l'applicazioni di l'equipaggiu medicale di ponte pendente

I cumpunenti è l'applicazioni di l'equipaggiu medicale di ponte pendente

Cù u sviluppu cuntinuu di a sucetà, a scienza è a tecnulugia, u standard di vita di e persone hè statu assai migliuratu.À u listessu tempu, a tecnulugia hà migliuratu, è i strumenti utilizati in l'uspitali sò diventati più è più avanzati, cum'è l'equipaggiu di ponti pendenti medichi.Oghje faremu una introduzione di a cumpusizioni è l'applicazioni di l'equipaggiu di ponti pendenti medichi.

A cumpusizioni di l'equipaggiu medicale di u ponte di sospensione medica:

1.Aspetto: apparenza liscia, razionalizzata, senza splicing gap, senza viti esposti nantu à a superficia, pò risponde à i requisiti di l'ambiente speciale di l'uspidale per questu equipamentu di ponte di pendente medicale à u tettu.

2.U cantilever di l'equipaggiu di ponte pendente medico pò esse rotatu per aumentà a gamma di travagliu di l'equipaggiu.Per migliurà l'efficienza di l'equipaggiu è maximizà e so applicazioni.

3.U cilindru fissu cunnessu à a testa di l'equipaggiu di l'equipaggiu di ponti pendenti medicale ùn pò micca solu u pesu, ma ancu a parte chjave di a rotazione flessibile.I requisiti per a resistenza di ponti pendenti medichi à a deformazione sò ancu assai alti.Allora u materiale di u cilindru fissu è u prucessu di pruduzzione deve esse uguali à quelli per u cantilever di l'equipaggiu di ponti pendenti medichi.

4.A casella di a colonna funziunale di u ponte di pendente medica pò esse rotata per installà una interfaccia di gas è un manometru di pressione di gas, è ci hè una presa di putenza di metru.

5.U rack di infusione attaccatu à l'equipaggiu di ponte di pendente medico pò esse usatu per mette una borsa di infuzione (buttiglia) o una pompa di infusione.

6.U terminal di gas nantu à u tettu di l'equipaggiu di u ponte di pendente medica pò furnisce ossigenu, VAC, aria medica, Co2, AGSS è altri terminals di gas medicale. Diversi terminali di gas medicale standard sò per selezzione.A quantità di terminali di gas medicale nantu à l'equipaggiu di ponti pendenti medichi pò esse sceltu secondu i vostri bisogni.

7.Ci sò sockets di putenza nantu à a colonna funziunale di l'equipaggiamenti di ponti pendenti medichi. A quantità massima di prese di putere hè 8pcs.O pudemu seguità a vostra struzzione per aghjunghje l'interfaccia di a rete è l'interfaccia di u telefunu à l'equipaggiu di ponte di pendente medico.

8.A cunfigurazione standard di l'equipaggiu di ponti pendenti medicale hè cù 2 platforms.The qty pò esse aghjustatu secondu i vostri bisogni per l'equipaggiu di ponti pendente medicale.

Uapplicazionidi medicalependenteponteequipaggiu:

L'equipaggiu di ponti pendenti medicale hè un equipamentu essenziale di furnimentu di gas medicale in a sala operatoria moderna di l'ospitale.Hè principarmenti utilizatu per terminali di gasu medicale per furnisce VAC, aria medica, Co2, AGSS è altri gasi medichi.L'equipaggiu medicale di u ponte pendente hè una piattaforma d'equipaggiu cuntrullata da un mutore, chì hè sicura è affidabile.L'equipaggiu medicale di u ponte pendente assicura l'equilibriu è a sicurità di a piattaforma di l'equipaggiu.l'accionamentu di u mutore assicura chì l'equipaggiu medicale di u ponte pendente funziona rapidamente è in modu efficiente.

Spergu chì l'intruduzione di sopra di a cumpusizioni è l'applicazioni di l'equipaggiu di ponti pendenti medichi vi sia utile!


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2020