Praticità di l'equipaggiu di furnimentu d'ossigenu in u centru medico

Praticità di l'equipaggiu di furnimentu d'ossigenu in u centru medico

Cumpusizioni

U sistema di furnimentu d'ossigenu centralizatu hè custituitu da a fonte di gas, u dispositivu di cuntrollu, a pipeline di furnimentu d'ossigenu, u terminal d'ossigenu è u dispusitivu di alarme.

Fonte di gas A fonte di gas pò esse l'ossigenu liquidu o un cilindru d'ossigenu d'alta pressione.Quandu a fonte di gasu hè un cilindru d'ossigenu d'alta pressione, 2-20 cilindri d'ossigenu ponu esse dumandati secondu u cunsumu di gas.I cilindri d'ossigenu sò divisi in dui gruppi, unu per furnisce l'ossigenu è l'altru per a copia di salvezza.

Dispositiu di cuntrollu U dispusitivu di cuntrollu include un dispositivu di commutazione di fonte di gas, una descompressione, un regulatore di tensione, è e valvole currispondenti, manometri di pressione, etc.

Pipeline di furnimentu d'ossigenu U pipeline di furnimentu d'ossigenu hè di trasportà l'ossigenu da l'outlet di u dispusitivu di cuntrollu à ogni terminale d'ossigenu.

Terminale di l'ossigenu I terminali di l'ossigenu sò situati in sala, sala operatoria è altri dipartimenti di ossigenu.Un socket plug-in sigillatu rapidu hè stallatu à u terminal di l'ossigenu.Quandu hè in usu, u connettore di l'equipaggiu di furnimentu d'ossigenu (umidificatore d'ossigenu, ventilatore, etc.) solu deve esse inseritu in u socket per furnisce l'ossigenu, è u sigillamentu pò esse assicuratu in modu affidabile;À u mumentu, u connettore di l'equipaggiu di furnimentu d'ossigenu pò esse disinseritu, è a valvula manuale pò ancu esse chjusa.Sicondu i diversi bisogni di l'uspidale, u terminal di l'ossigenu hà ancu diverse forme strutturali.In generale, stallati nantu à u muru, ci sò dui tipi di stallazione dissimulata (incrustati in u muru) è installazione esposta (protruding da u muru è coperto cù una tappa decorativa);i terminals di a sala operatoria è altri wards includenu muru-muntatu, mobile è formule torri pendenti è altre forme.

Dispositivu di alarme U dispusitivu di alarme hè stallatu in a sala di cuntrollu, a sala di duty o in altre locu designatu da l'utilizatore.Quandu a pressione di fornitura d'ossigenu supera i limiti superiori è inferiori di a pressione di u funziunamentu, u dispusitivu d'alarma pò mandà segnali d'alarme sonu è luminoso per ricurdà à u persunale pertinente per piglià e misure currispondenti.

p2

Features

U metudu di furnimentu d'ossigenu in a stazione di furnimentu di l'ossigenu pò esse unu di trè metudi o una cumminazione di dui di i trè metudi: generatore d'ossigenu medicale, cisterna di almacenamentu d'ossigenu liquidu è furnimentu d'ossigenu di autobus.

U sistema di busbar di l'ossigenu hè dotatu di un dispositivu di alarme audible è visuale per a pressione di l'ossigenu, è pò realizà a commutazione automatica o manuale di u supply d'ossigenu.

A scatula di stabilizazione di a pressione di l'ossigenu adopta un disignu duale per assicurà a continuità di l'approvvigionamentu di l'ossigenu in ogni sala.

Un metru di surviglianza di sala hè stallatu in a stazione di l'infermiera di ogni sala per monitorà automaticamente a pressione di l'approvvigionamentu di l'ossigenu è u cunsumu d'ossigenu in ogni sala medica, chì furnisce una basa affidabile per a contabilità di i costi di l'ospedale.

Tutti i tubi di trasmissione di l'ossigenu sò fatti di tubi di rame senza ossigenu o di tubi di rame inossidabili, è tutti l'accessori di cunnessione sò fatti di prudutti specifichi di l'ossigenu.

微信图片_20210329122821

Effettu
L'approvvigionamentu di l'ossigenu cintrali si riferisce à l'usu di un sistema di furnimentu d'ossigenu centralizatu per decompressà l'ossigenu d'alta pressione da a fonte d'ossigenu, è poi u trasportu à ogni terminale di gasu attraversu pipeline.i bisogni di l'ossigenu di e persone.L'aspirazione cintrali hè di fà chì u pipeline di u sistema di aspirazione ghjunghje à u valore di pressione negativa necessaria per l'aspirazione di l'unità di pompa di vacuum, è generà aspirazione à i terminali di a sala operatoria, a sala di salvezza, a sala di trattamentu è ogni sala per furnisce l'usu medico.

R1


Tempu di post: 18-Jan-2022