Pendenti di sala operatoria / Pendenti chirurgici / Pendenti per anestesia / Pendenti per endoscopia

Pendenti di sala operatoria / Pendenti chirurgici / Pendenti per anestesia / Pendenti per endoscopia

U pendente di a sala operatoria hè principarmenti divisu in pendente chirurgicu, pendente d'anestesia è pendente per endoscopia secondu a so funzione.

In cunfrontu cù u pendente chirurgicu, u pendente di l'anesthesia hà più gasu, è a torre endoscopica hà più scaffali cà i pendenti chirurgici è anestesia.

无标题

U pendente di a sala operatoria pò riassume in modu ragiunate i strumenti chirurgici è hè un dispositivu indispensabile per l'approvvigionamentu d'ossigenu in a sala operatoria.Ancu s'ellu hè adupratu in a sala operatoria è in l'UCI, u colgante ùn hè micca un dispositivu medico.

U colgante hè ancu divisu in un bracciu doppiu bracciu è un colgante meccanicu o elettricu

 

I dui ritratti sopra, hè assai intuitivu per vede chì a prima stampa hè un bracciu doppiu, è a seconda stampa hè un bracciu unicu.

Tutti guardanu a stampa sopra.Hè u colgante di l'endoscopiu, chì hè assai sfarente di u colgante chirurgicu è di l'anesthesia.

Letto operatorio, lampada senza ombra, pendente, purificazione di sala operatoria, sala operatoria digitale integrata, lettino di parto, lettino d'esame ginecologico, tavolo operatorio ginecologico, cuscinetto di posizione in gel, telaio di trazione ortopedica, accessori per letto operatorio, telaio per le gambe per litotomia, portatesta chirurgica, spalla chirurgica Tavola, Poggiatesta, Rack per chirurgia spinale, Sistema di fissazione laterale, Armatura di trazione per artroscopia di spalla, Armatura di trazione per artroscopia del polso, Letto da allattamento, Comodino

复合吊塔G


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022