Fepdon Medical Casu di Cuuperazione di Successu

Fepdon Medical Casu di Cuuperazione di Successu

Edificiu cumplessu di Xinhua Pediatric Hospital Affiliatu à Medical College di Shanghai Jiaotong University

L'edificiu cumplessu pediatricu N ° 28 di l'Hospital Xinhua Affiliatu à u Medical College di Shanghai Jiaotong University serà prestu cumissioni.Pediatria, chirurgia pediatrica, funzioni ambulatoriali è d'urgenza, è pediatria, sala di centru di u core pediatricu è unità di cure intensive saranu tutti trasferiti in questu per furnisce servizii medichi di alta qualità per i zitelli.

I nostri squadre anu dedicatu più di 1 annu per compie u prughjettu tutale cù Xinhua Pediatric Hospital.Durante tuttu u prucessu, mantenemu un cuntattu strettu cù i capi principali di a custruzzione di l'ospitale è cuntinuemu à aghjustà i nostri equipaghji medichi è i piani di stallazione attuale per risponde à u massimu di i bisogni di l'uspidale.

新闻1 新华儿童医院项目竣工152
新闻1 新华儿童医院项目竣工870
新闻1 新华儿童医院项目竣工883

UNITÀ DI CURA INTENSIVA MEDICAL PENDANT BRIDGE

SALA UCI

新闻1 新华儿童医院项目竣工894
新闻1 新华儿童医院项目竣工927
新闻1 新华儿童医院项目竣工970

SALA OT

EQUIPAMENTI PER INHALATION OXYGEN

PRINCIPALI PRODOTTI INTRODUCTION IN QUESTU CASU

Equipamentu di ponti pendenti medichi di cure intensive

Disegnu umanizatu: u terminal elettricu hè faciule da inserisce è disinserisce, l'angolo di plug hè di 30 gradi, risponde à e caratteristiche di u corpu umanu.I terminali di gas è elettrici sò 1,7-1,8 metri sopra a terra.Questa altezza hè assai adattata per l'omu.U dispusitivu hè facile à esse posizionatu.A pulley pò esse slissata liberamente.Le plateau rotatif à 340° présente une hauteur réglable.è l'illuminazione hè apposta per i bisogni di lettura di i pazienti;I ponti pendenti di l'ICU anu ancu luci di fondo di illuminazione ambientale, cuncepimentu integratu di stampatore chjusu, facendu chì hè faciule da pulisce.

Garanzia di sicurità-quattru volte di carica: Hè cuncepitu basatu annantu à quattru volte di carica nantu à u fattore di sicurezza. A colonna di u ponte di sospensione chì assembla e parti, l'accessori di u ponte di sospensione ponu assicurà chì a torre di sospensione hè più sicura è affidabile.

I cuscinetti à rulli à cuntatti angulari impurtati da a Germania anu una capacità di carica alta, ponu assicurà chì a dumanda di carica di u ponte di sospensione hè più sicura, facendu chì u ponte pendente rote più facilmente è stabile.

L'equipaghji di ponti pendenti medichi anu utilizatu cuscinetti di tipu Trumpf. Hè caratteristiche in piccula dimensione ma più solida, cù un picculu ammortizzamentu meccanicu, senza bisognu di pulisce.

新闻1 新华儿童医院项目竣工2200

Tempu di pubblicazione: 13 ottobre 2020