Fepdon vi porta à entre in - Evoluzione di a lampada Shadowless

Fepdon vi porta à entre in - Evoluzione di a lampada Shadowless

L'origine dilampada chirurgica senza ombra

À a mità di u 19u seculu, l'onda di a Rivuluzione Industriale hà spazzatu u mondu, è e novità cuntinuavanu à apparisce, cumpresa a rimozione chirurgica di l'ombra.

À quellu tempu, a sala operatoria hè stata custruita in una stanza orientata à sud-est cù una luce di ghjornu eccellente, è i finestri sò stati aperti in u so tettu.Ma u prublema più grande hè chì u tempu di operazione deve esse un ghjornu chjaru, chì hè assai affettatu da u clima, è a luce hè facilmente bluccata da u duttore.Installendu specchi in i quattru anguli di u tettu di a sala operatoria, l'usu di specchi per riflette a luce di u sole pò fà a tavola operatore più ligera.adattatu.

Questa idea simplice hè simplice è pratica, ma per via di u livellu tecnicu limitatu è di i materiali in quellu tempu, hè impussibile di disignà una lampada senza ombra chirurgica moderna.

A prima lampada senza ombra di u mondu

In l'anni 1920, u prufessore francese Weilan hà fattu a prima lampada chirurgica senza ombra in Inghilterra.Hà piazzatu in modu uniforme parechji specchi stretti piani nantu à a cupola di a lampa senza ombra, è pusò una lampadina di 100 watt in u centru di a lente di dioptria.L'apparizione di a lampada chirurgica senza ombra hà liberatu u chirurgu da u dilema di fà a cirurgia à a vista di u celu.In seguitu, u principiu è a forma di a lampa senza ombra sò stati utilizati in questu modu.

In l'anni 1930 è 1940, a lampa senza ombra hà avutu una seconda riforma, è a lampa unica senza ombra in Francia è a lampada senza ombra in i Stati Uniti apparsu.À quellu tempu, a fonte di luce usava lampadine incandescent.A putenza massima di e lampadine puderia ghjunghje solu 200W.L'area intornu à u filamentu era grande, u percorsu di u lume ùn pudia esse cuntrullatu, è era difficiule di fucalizza.

 

Lampe LED à lumière froide sans ombre

In u 21u seculu, a lampa LED senza ombra di luce fredda hè surtita.

In u 21u seculu, i dettagli di lampade senza ombra chirurgica sò stati ottimisati continuamente.In più di a migliione di i paràmetri di rendiment basi cum'è l'illuminazione, l'ombra, a temperatura di u culore è l'indice di resa di u culore, ci sò ancu requisiti stretti per l'uniformità di l'illuminazione.In l'ultimi anni, i fonti di luce LED sò stati utilizati in l'industria medica, chì hà ancu purtatu novi opportunità per u sviluppu di lampade senza ombra chirurgica.Hà e caratteristiche di un eccellente effettu di luce fredda, una qualità di luce eccellente, un aghjustamentu continuo di a luminosità, illuminazione uniforme, senza sfarfallio di u screnu, longa vita, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente.

In cunfrontu cù lampi alogeni, u LED cum'è una fonte di luce fredda pò ovviamente cuntrullà l'aumentu di a temperatura, u tassu d'utilizazione di a cunversione di l'energia luminosa hè altu, ùn ci hè quasi nisuna radiazione di calore, è a vita di serviziu hè 60 volte più longa di quella di lampade alogeni, chì hè ecunomica è pratica.

Cù l'emergenza cuntinuu di e tecnulugia novi è novi materiali, in u futuru, lampade senza ombra chirurgica avarà più sviluppu, ancu fora di a nostra imaginazione.

 

 

Lampe Fepdon Geeta sans ombre

A manera di l'illuminazione intelligente

In u casu di diversi ostaculi, attraversu u metudu di illuminazione di mappatura, Geeta650 shadowless pò cumplementà a fonte di luce in diverse anguli, migliurà a luminosità di a fonte di luce, è infine ottene un effettu di illuminazione senza ombra di 98%.

Fonte di luce endo indipendente

Geeta650 hè dotatu di un modu di endo di switch à un buttone, chì hè più veloce da utilizà.In a cirurgia endoscopica, u manicu Led permette à u staffu medico per avè cundizioni di illuminazione megliu è più convenienti, è ùn pruvucarà micca distrazioni di u duttore.

 

Vantaghji di lampade senza ombra

Disegnu di l'apparenza chì combina praticità è bellezza

L'intensità di a luce pò esse cuntrullata attraversu u pannellu

Ùn dannu micca l'area sterile Resiste à l'invecchiamentu Ùn hè micca affettatu da l'illuminazione o a pulizia di ogni ghjornu

U manicu di u supportu di lampa hè cunvene è staccabile, chì hè cunvene per l'immersione è a sterilizazione à alta pressione.

LONGUE 3270

 
Lampe Fepdon Woosen sans ombre

A carcassa di metallo in lega d'aluminiu in generale hà una bona dissipazione di u calore è ritarda in modu efficace a decadenza di a luce LED.

U disignu simplificatu risponde à i requisiti di purificazione di flussu laminare di e sale operatorie muderne è hè ancu faciule da pulisce.

Matrice di fonte di luce LED ultra-alta densità, cù un eccellente effettu senza ombra.

A testa di lampa 800 hà un grande spot luminoso cù l'aghjustamentu infinitu per risponde à i bisogni di più illuminazione chirurgica.

L'intensità di a luce pò esse cuntrullata per mezu di u pannellu di cuntrollu, chì hè cunvenutu è rapidu per operà.

A piastra di trasmissione di luce di a testa di a lampada hè durable è anti-invechjamentu, chì pò riduce in modu efficace a diminuzione di a trasmissione di a luce causata da l'illuminazione o a pulizia di ogni ghjornu.

U manicu di a testa di luce hè facilmente rimossa per una immersione faciule o autoclave.

微信图片_20211026142559

Temperature di culore

 

A temperatura di u culore hà cinque livelli di regulazione di cuntrollu da 3800 à 5500, chì ponu megliu aiutà i chirurghi à truvà ritratti cù una temperatura di culore adattata è ancu distribuzione.


Tempu di Postu: 27-Sep-2022