L'equipaggiu medico domesticu hè incuraghjitu in duie sessioni

L'equipaggiu medico domesticu hè incuraghjitu in duie sessioni

I dispusitivi medichi high-end sò occupati da marche straniere

hà suscitatu un dibattitu accesu

À a Dua Sessione Naziunale 2022 tenuta recentemente, Yang Jiefu, membru di u Cumitatu Naziunale di a Cunferenza Politica Cunsultativa di u Populu Cinese è ex direttore di u Dipartimentu di Medicina Cardiovascular di l'Hospital di Pechino, hà prupostu chì a proporzione di i dispositi medichi di alta gamma impurtati attualmente. utilizatu in i grandi ospedali terziarii hè troppu altu, è l'innuvazione indipendente è a ricerca è u sviluppu sò sempre bisognu.Fate grandi sforzi per cumminà a produzzione, l'educazione è a ricerca.

Yang Jiefu hà rimarcatu chì attualmente, hè un fenomenu cumuni in l'aspetti medichi è clinichi domestici: "I primi trè ospedali ponu dì chì l'equipaggiu high-end (cum'è CT, MRI, angiografia, ecocardiografia, etc.) Ci sò troppu pochi. prudutti autonomi, assai menu di l'altri cum'è l'aerospaziale è cusì ".

Attualmente, a maiò parte di l'equipaggiu medicale high-end in u mo paese sò occupati da marche straniere, circa 80% di macchine CT, 90% di strumenti ultrasonici, 85% di strumenti d'ispezione, 90% di apparecchi di risonanza magnetica, 90% di electrocardiographs, è 90% di l'equipaggiu fisiologicu high-end.Registratori, 90% o più di u campu cardiovascular (cum'è l'angiografia, l'ecocardiografia, etc.) sò prudutti impurtati.

IMG_6915-1

Distribuite investimentu speciale in parechji aspetti

Incuragisce l'innuvazione in l'equipaggiu medicale high-end

Prima, U mutivu hè chì u primu hè chì i dispositi medichi di u mo paese anu un tempu di sviluppu relativamente cortu, è ci hè una lacuna enormosa cù alcuni giganti putenti europei è americani finanziati da l'estero.A tecnulugia è a qualità ùn sò micca bè cum'è quelli di l'Europa è i Stati Uniti.Puderanu solu destinazione à i campi medii è bassu, è ci sò parechje situazioni spargugliate..

Siconda, u mo paese s'appoghja sempre nantu à l'impurtazioni per parechji cumpunenti core, materie prime è equipaggiu medicale high-end, è e tecnulugii core sò ancu maestrate da i paesi stranieri.A perdita è a rimpiazzamentu di l'equipaggiu domesticu per i prublemi di qualità hè quasi uguale à u prezzu impurtatu, chì face l'equipaggiu impurtatu più faciule di sceglie.

Terzu, quasi tutti i studienti medichi sò esposti à l'equipaggiu impurtatu quandu studianu.Devu ammette chì u campu di a medicina ùn si basa solu nantu à a capacità prufessiunale di i medichi cum'è a tecnulugia di u core, ma ancu presta più attenzione à l'equipaggiu utilizatu da i medichi.

Infine, l'equipaggiu impurtatu hè più affidabile per i pazienti è e so famiglie.

banner3-en (1)
//1.Supportu u sviluppu di u produttu

In u 2015, u Ministeru di a Scienza è a Tecnulugia, inseme cù a Cummissione Naziunale di Salute è Pianificazione Famiglia, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione, l'Amministrazione di l'Alimentazione è a Drug Administration, u Ministeru di a Salute è altri dipartimenti, anu urganizatu i prughjetti di ricerca scientifica di l'industria di benessere publicu. amministratu da 13 dipartimenti cumpresi u National Key Basic Research and Development Program è u National High-tech Research and Development Program gestitu da u Ministeru di Scienza è Tecnulugia.L'integrazione hà furmatu un pianu di R&D chjave naziunale.

Hà lanciatu ancu prughjetti piloti ligati à i dispositi medichi high-end, cumprese "equipaggiu di diagnostichi digitale è trattamentu", "ricerca è sviluppu di materiale biomedicale è riparazione è rimpiazzamentu di tissuti è organi".

//2.Accelerate u lanciu di u produttu

Per fucalizza nantu à accelerà l'efficienza di lista di i dispositi medichi, l'Amministrazione Statale di l'Alimentazione è di a Drug hà publicatu "Procedure d'Approvazione Speciale per Dispositivi Medici Innovativi" in 2014, è l'hà rivisatu per a prima volta in 2018.

Canali di appruvazioni speciali sò stallati per i dispositi medichi chì anu patenti d'invenzione, sò tecnulugichi pionieri in u mo paese, è sò avanzati à l'internaziunale, è anu un valore significativu di l'applicazione clinica.

A data d'oghje, u mo paese hà appruvatu 148 prudutti innovatori di dispositivi medichi.

//3.Incuragisce e compra domestica

Nta l'ultimi anni, in l'acquistu di l'equipaggiu medicale, l'istituzioni mediche primarie è sanitarie in diverse pruvince anu fattu chjaru chì solu i prudutti domestici sò richiesti, è l'impurtazioni sò ricusate.

pic

In dicembre di l'annu passatu, u Hebei Government Procurement Network hà divulgatu chì u prughjettu di l'acquistu di l'equipaggiu medicale di u serviziu di l'Uffiziu Municipale di Salute di Renqiu per a capacità di serviziu per l'istituzioni medichi primari, è i prudutti vincitori eranu tutti l'equipaggiu domesticu.

U budgetu di l'acquistu supera i 19,5 milioni di yuan, è i prudutti includenu un analizzatore automaticu di u flussu di sangue, un analizzatore biochimicu automaticu, un strumentu di diagnosticu di ultrasound Doppler di culore, un sistema di fotografia di raghji X digitale, un monitor ECG, un sistema di ultrasound di u canali radicali, etc. Centinaie di dispusitivi medichi.

In u frivaru di questu annu, u Centru di Cummerciu di Risorse Pùbliche di a cità di Ganzhou hà publicatu una infurmazione di offerta di prughjettu.L'Ospedale di Quannan County di Medicina Tradizionale Cinese è Occidentale Integrata in a Pruvincia di Jiangxi hà acquistatu un batch di equipaggiu medicale, cumprese DR sospesa, mammografia, ultrasound Doppler di culore, monitor, defibrillatore, macchina d'anestesia, strumentu d'estrazione di l'acidu nucleicu è altri 82 tippi di equipamentu medicale. cù un budgetu tutale di più di 28 milioni, è hè ancu chjaru chì solu i prudutti domestici sò richiesti.


Tempu di Post: 13-May-2022