Sviluppu di pendente medicale è ponte pendente medicale

Sviluppu di pendente medicale è ponte pendente medicale

U sviluppu di colgante medicale

Da l'antica cirurgia à l'aria aperta à a moderna cirurgia di fluidizazione laminar, a sala operatoria hà sperimentatu u sviluppu da zero, è a rata di infezzione chirurgica hè stata ancu ridutta da un altu livellu à un limitu.A causa di a dumanda di l'ambiente sterile in a sala operatoria pulita di flussu laminare, cum'è unu di l'equipaggiu necessariu in a sala operatoria, u pendente medico hà ancu fattu un grande prugressu.

Più di 100 anni fà, a rata di mortalità di l'infezzione postoperatoria era alta.U duttore britannicu Richard hà trovu chì a causa maiò di l'infezzione chirurgica hè stata sospesa inquinanti, cusì hà utilizatu spray d'acidu carbonicu per disinfettà l'aria, chì hà ridutta assai a rata di mortalità postoperatoria..

In u 1958, a prima unità di terapia intensiva muderna di u mondu, l'UCI, hè stata stabilita in i Stati Uniti, un passu impurtante in u sviluppu di a tecnulugia medica muderna.

In u 1960, u primu colgante medicale di u mondu hè statu cuncepitu da a cumpagnia tedesca TRUMPF, è u colgante medicale hà cuminciatu à entre in una tappa di sviluppu rapidu.

In u 1981, apparsu u prototipu di u pendente icu apposta per a unità di terapia intensiva di l'UCI.

In u 1982, u primu colgante elettricu hè statu pruduttu.

In u 1988, u colgante hè statu sviluppatu più, è u primu settore di colgante di separazione secca è umita in a unità di terapia intensiva hè statu pruduttu.

In u 2000, u mo paese hà promulgatu i "Standardi di custruzzione di a sala operatoria di l'Hospital Clean", è in u 2002 hà promulgatu "Specificazioni tecniche di l'edificiu di u Dipartimentu Operativu di l'Hospital Clean".In u 2006, l'Associazione Medica Cinese hà formulatu e "Linee di Custruzzione è Gestione di l'Unità di Cura Intensiva di Cina (ICU).>.

Finu à avà, u pendente medicale hè statu sviluppatu in u mo paese per più di deci anni, è a tecnulugia è a sicurità sò tutti striving to break through it.Avà hè ancu una innuvazione di l'equipaggiu à grande scala è esportata à i paesi stranieri, cumpiendu una seria di grandi prugressi

U pendente medicale hè una sala operatoria prufessiunale furnita da Shanghai Fepdon Medical Equipment Co., Ltd.

A suluzione di designu di u pendente hè chì u pendente cantilever hè evacuatu da a terra è appiccicatu nantu à u tettu, chì pò fà u spaziu di terra largu è senza obstruzioni, è pò purtà l'equipaggiu, cum'è l'anesthesia machines è i monitori, chì ponu salvà u spaziu è esse più. còmuda à aduprà.Attraversu u terminal di gas, l'interfaccia di putenza, l'interfaccia di a reta, etc., i cavi ponu esse evitati da spargugliati, assicurendu effittivamenti a pulizia di u spaziu;pò esse giratu 340 ° arbitrariamente, chì hè cunvenutu per u persunale medico è migliurà l'efficienza di u travagliu.

pendente 2

Terminal opzionale (GB, DIN, US, BS), freno a presa opzionale (GB 3, universale)

U cantilever adopta u metudu di frenu elettromagneticu, è u manicu hè cuntrullatu.

L'accessori ponu esse aghjurnati (supportu di monitor, stand di monitor, luce di esame chirurgica led, stand di pompa di infusione, buttiglia di umidificazione in linea o appendice)

2

U ponte di sospensione medica hè adattatu per a sala di ICU di l'uspidale è hè l'equipaggiu ausiliariu di salvezza medica di a moderna unità di terapia intensiva.

A fonte d'aria, l'alimentazione, a rete è a piattaforma di l'equipaggiu sò furnite;l'altitudine di a stallazione hè à a portata di u staffu medico.

U terminal di gasu pò esse sceltu da standard tedescu, standard naziunale o altri standard;a scheda plug-in è u modulu di a rete ponu esse persunalizati.

U pruduttu pò aumentà a cunfigurazione è l'aghjurnamentu secondu a situazione attuale.

U ponte di sospensione medica hè principalmente cumpostu da un quadru di ponte, una secca secca è una seccione umida.A particularità di u ponte di sospensione medica hè chì hà una struttura raghjone secca è umida, è a zona umida hè dotata di un stand d'infuzione flexible.

casu-11


Tempu di post: 31-aug-2022