Vantaghji di a serie Fepdon Geeta Serie Fepdon Geeta L'equipaggiu di lampada di illuminazione chirurgica LED

Vantaghji di a serie Fepdon Geeta Serie Fepdon Geeta L'equipaggiu di lampada di illuminazione chirurgica LED

(1)Eccellente effettu di luce fredda: Un novu tipu di fonte di luce fredda LED hè aduprata cum'è illuminazione chirurgica, chì hè una vera fonte di luce fredda, è ùn ci hè quasi nisuna crescita di temperatura in a testa di u duttore è a zona di ferita.

(2)Una bona qualità di luce: a luce bianca LED hà caratteristiche cromatiche diverse da e fonti di luce senza ombra usate in a chirurgia ordinaria, è ponu aumentà a diferenza di culore trà u sangue è altri tessuti è organi di u corpu umanu, rendendu a visione di u duttore più chjaru durante u funziunamentu.I vari tessuti è organi di u corpu umanu sò più faciuli di distinguishà, chì ùn hè micca dispunibule in l'equipaggiu di lampa d'illuminazione LED chirurgica ordinariu.

(3)Ajustamentu continuu di luminosità: U metudu digitale hè utilizatu per aghjustà gradualmente a luminosità di u LED.L'operatore pò aghjustà a luminosità à vuluntà secondu a so propria adattabilità à a luminosità, in modu di ottene u livellu di cunfortu più ideale, è rende l'ochji menu stanchi quandu travaglia per un bellu pezzu.sensu.

(4)Nisun sfarfallio: Perchè l'equipaggiu di lampade per l'illuminazione chirurgica LED Fepdon Geeta Series, a luce chirurgica senza ombra hè pura alimentazione DC, ùn ci hè micca sfarfallio, ùn hè micca faciule di causà fatigue di l'ochji, è ùn pruvucarà micca interferenze armoniche à l'altri equipaghji in l'area di travagliu. .

(5)Illuminazione uniforme: Un sistema otticu speciale hè utilizatu per illuminà l'ughjettu osservatu uniformemente à 360 °, senza ghosting, è alta definizione.

(6)Long lifespan: Fepdon Geeta Series LED per l'illuminazione chirurgica di l'equipaggiu di luci chirurgiche senza ombra anu una longa vita media (50.000 h), assai più longa di i lampi circulari à risparmiu energeticu (1 500-2 500 h), è a so vita hè più di dece volte quella. di lampade à risparmiu energeticu.

(7)Risparmio energeticu è prutezzione di l'ambiente: u LED hà una alta efficienza luminosa, resistenza à l'impattu, ùn hè micca facilmente rottu, senza contaminazione di mercuriu, è a luce emessa ùn cuntene micca a contaminazione di radiazione di cumpunenti infrarossi è ultravioletti.


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2020